Na początku było Słowo… dlatego właśnie postanowiłem zostać copywriterem Z języka greckiego termin ὁ λόγος („słowo”) można również tłumaczyć jako „sens”. Pisanie na zamówienie klientów jest pracą, w której dostrzegam wartość, i która pozwala mi się spełniać.
Webwritingiem zajmuję się nieprzerwanie od 2013 roku, od października 2017 w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
Zrealizowałem już tysiące zleceń dla wielu firm z różnych branż, agencji marketingowych oraz sklepów internetowych. Posiadam poza tym 2 lata doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu projektem SEO oraz prowadzeniu kampanii content marketingowych.
Kim jestem i jakie mam doświadczenie?
Z wykształcenia jestem magistrem socjologii. Po zakończeniu studiów, przez 2 lata, pracowałem w firmie badawczej. Zajmowałem się między innymi przygotowywaniem ofert i koncepcji metodologicznych - najczęściej dla klientów z branży medycznej i farmaceutycznej, jak również z sektora produktów szybkozbywalnych (FMCG). Projektowałem także scenariusze wywiadów oraz przygotowywałem raporty na podstawie analizy ilościowej i jakościowej w ramach realizowanych badań rynku.
W trakcie studiów oraz dotychczasowej kariery zawodowej, nabyłem wiedzę między innymi z zakresu psychologii społecznej i marketingu, co pozwala mi tworzyć treści oddziałujące na emocje, starannie dopasowane do grup docelowych.
Co oferuję?
Przygotuję specjalnie dla Ciebie profesjonalne teksty, zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarki Google oraz pozwalające zbudować pozytywny wizerunek Twojej firmy w Internecie. Moją specjalnością są zwłaszcza artykuły blogowe i poradnikowe, spełniające założenia marketingu treści (content marketingu). Nie sposób być oczywiście specjalistą w każdej dziedzinie, dlatego przed tworzeniem merytorycznych tekstów zawsze przeprowadzam dokładny research.
Co jest moją pasją?
Moje zainteresowania to przede wszystkim marketing, psychologia, medycyna i zdrowy styl życia, a także biznes i finanse. Prywatnie jestem miłośnikiem idei dobrowolnej prostoty i minimalizmu, a także integralnego rozwoju człowieka. W wolnych chwilach kocham słuchać muzyki poetyckiej. Najbardziej inspirujące dla mnie lektury to Biblia, a także nauki stoików, chrześcijańskich mnichów oraz ojców pustyni.
Tym, co najbardziej cenię w copywritingu, jest możliwość nieustannego poszerzania swojej wiedzy i zgłębiania nieznanych dotychczas dziedzin. Dobrym copywriterem może być wyłącznie osoba taka jak ja - która potrafi nieustannie zdumiewać się otaczającym światem i z pasją Sherlocka Holmesa poszukiwać wiarygodnych informacji.